سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

 

اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا


برنامه‌های سرمایه‌گذاری در کانادا، این امکان را به متقاضیان می‌دهد که یک کسب‌وکار نوآورانه و خلاق در این کشور ایجاد کرده و سپس به واسطه آن، برای اخذ اقامت دائم، درخواست دهد. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که  فرد متقاضی برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، باید متعهد شود که حداقل 730 روز در یک دوره پنج ساله در خاک کانادا، اقامت داشته باشد.

اخذ اقامت کانادا از دو روش برای سرمایه‌گذاران امکان پذیر است:

 سرمایه‌گذاری استانی (PNP)

سرمایه‌گذاری استانی  یکی از راه‌های اخذ اقامت دائم و رسیدن به پاسپورت کانادا است. استان‌های مختلف کانادا، دارای برنامه سرمایه‌گذاری هستند که هرکدام شرایط متقاوت و متنوعی دارند. در واقع هر استان با توجه به نیازهای خود؛ هر ‌ساله با ارائه برنامه سرمایه‌گذاری که در حقیقت نوعی پیشنهاد محسوب می‌شود، مهاجران را برای زندگی و کار پذیرش می‌کند.

سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق استارتاپ

راه‌اندازی استارتاپ  یک روش مطمئن و پرمتقاضی برای اخذ اقامت دائم کانادا است. ویزای استارتاپ کانادا، برای صاحبان کسب و کار و افرادی که ایده‌های نو با پتانسیل بالا دارند، بسیار مناسب است. کانادا می‌خواهد با این کار از طرح‌ها و ایده‌های نو که به رشد بیشتر اقتصاد کمک می‌کنند، حمایت کند. بیشتر کسب و کارهای نوپایی که متقاضیان استارتاپ کانادا راه اندازی می‌کنند، در حوزه تکنولوژی است، اما می‌تواند در حوزه‌های دیگر هم باشد.