سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا به دلیل اشتباه در تعیین مدت زمان

ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا به‌دلیل اشتباه در تعیین مدت زمان سفر


I am not satisfied that you will leave Canada at the end of your stay as a temporary resident, as stipulated in paragraph 179(b) of the IRPR, based on the length of your proposed stay in Canada.

بر‌اساس ماده 179 بند b لایحه IRPR، با‌ توجه‌ به مدت زمان پیشنهادی شما برای سفر به کانادا، مطمئن نیستم که در پایان سفر خود به‌عنوان مقیم موقت، کانادا را ترک کنید.

مسافرانی که ویزای توریستی کانادا را دریافت می‌کنند، اجازه دارند به مدت 6 ماه در این کشور بمانند. به همین دلیل، بسیاری از افرادی که تجربه کافی در ارائه درخواست ویزا ندارند، مدت‌ زمان پیشنهادی سفر خود را همین 6 ماه اعلام می‌کنند.

این اشتباه باعث شده است تا «مدت‌ زمان پیشنهادی» یکی از رایج‌ترین دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا باشد. اگر مدت‌ زمان پیشنهادی را 6 ماه، یعنی حداکثر زمان ممکن اعلام کنید، آفیسر مهاجرت این‌گونه استدلال می‌کند که شما برای ماندن در کانادا حریص هستید و ممکن است پس از پایان این مدت کانادا را ترک نکنید.

راه حل رفع این مشکل

مدت‌ زمان پیشنهادی شما برای ماندن در کانادا باید منطقی باشد. اگر مدت‌ زمان پیشنهادی بسیار کم باشد، ممکن است آفیسر مهاجرتی به صداقت و نیت شما از سفر به کانادا شک کند.

اگر مدت‌ زمان پیشنهادی زیاد باشد، آفیسر مهاجرت استدلال می‌کند که پس از ورود به خاک کانادا، قصد ترک این کشور را ندارید. پس باید مدت زمانی را پیشنهاد کنید که با هدف از سفرتان هماهنگی داشته و اغراق‌آمیز نباشد.

مشورت با یک وکیل مهاجرتی مجرب مانند دکتر علیرضا صفامهر در این مورد بسیار مفید خواهد بود.

 

ویزای تحصیلی کانادا

برنامه اکسپرس انتری کانادا