سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درخواست رفع ریجکتی ویزای کانادا در کورت

درخواست رفع ریجکتی ویزای کانادا در کورت


دادگاه فدرال به هر درخواست تجدیدنظر مربوط به اداره مهاجرت(ریجکت ویزای کانادا)رسیدگی می کند. فدرال کورت، مجوز موقت TRV شما را صادر نمی کند. در عوض، قضاوت آن‌ها می‌تواند بر ادامه ارزیابی مهاجرت شما توسط اداره مهاجرت IRCC تأثیر بگذارد (ارزیابی مجدد توسط آفیسر دوم اداره مهاجرت). شما به همین دلیل به دادگاه فدرال شکایت می کنید.

همه احکام اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی (IRCC) که بر درخواست تأثیر می گذارد، ممکن است در دادگاه فدرال تجدیدنظر شود، که تعیین می کند که آیا پرونده مستلزم رسیدگی است (در ابتدا غیرمنطقی است) یا اینکه آیا این پرونده یک مسئله حقوقی حیاتی را ایجاد می کند. یک مثال از این ممکن است با وجود داده‌های قوی، درخواست مجوز تحصیل ریفیوض شده است.

اگر متقاضی نتواند پرونده قوی و محکمی ارائه کند که با الزامات IRCC مطابقت داشته باشد، بررسی قضایی نمی تواند تصمیم اداره مهاجرت را لغو کند. در نظر بگیرید که بسته به شرایط پرونده ارایه شده، آیا واجد شرایط درخواست تجدید نظر در فدرال کورت هستید یا خیر. با این حال، به یاد داشته باشید که این درخواست تجدیدنظر فقط یک بازه زمانی محدود دارد، بنابراین باید فوراً کاری در مورد آن انجام شود. اگر این به وضعیت شما مربوط می شود، می تواند ایده خوبی باشد که از یک وکیل کانادایی با تجربه در درخواست های ویزا برای رفع ریجکتی ویزای کانادا کمک بگیرید تا شانس قبولی ویزای خود را افزایش دهید.

 

همه چیز درباره ویزای تحصیلی کانادا

برنامه اکسپرس اینتری کانادا