سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری بسیار زیاد است به طوری که می‌توان تا حد زیادی از معایب آن چشم پوشی کرد. با این حال خوب است به برخی موارد آن آگاه باشید.

از آنجایی که این روش مهاجرت بسیار سریع و زود بازده است، نیروی جوان و ماهر، با تجربه و با تحصیلات بالا، مسلط به زبان انگلیسی و موفق در امور تجاری می‌تواند به آسانی به کانادا مهاجرت کند و به سرعت جذب این کشور شود. این بزرگترین امتیازی است که برای مهاجران جوان در نظر گرفته شده است. این گروه افراد دیگر نیاز ندارند تا سال‌های متمادی پشت درهای بسته بمانند و در سر رویای خود را بپرورانند.

نتایج نشان داده است که این افراد پس از مهاجرت به کانادا در بازار بسیار موفق عمل می‌کنند و بازدهی بالایی از خود نشان می‌دهند. خبر خوب این است که بدانید هر دو هفته یکبار این فرصت برای شما وجود دارد تا از طریق اکسپرس اینتری شانس دریافت اقامت کانادا را داشته باشید.

اما بزرگترین عیب این روش آن است که برای مهاجران این اطمینان خاطر وجود ندارد که اقامت آن‌ها دائمی خواهد شد یا خیر! تنها خبرهای خوب برای افرادی است که بالاترین امتیازات را داشته باشند.ممکن است بخواهید برای مهاجرت به کانادا از این طریق، از یک مشاور یا یک وکیل استفاده کنید. خوبی این کار این خواهد بود که از قوانین بروز شده مطلع می‌شوید و در این مسیر سردرگم نخواهید شد. در این راه کارشناسان ما شما را همراهی خواهند کرد.

 

مزایا و معایت ویزای تحصیلی کانادا

مراحل رفع ریجکتی کانادا

برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک